måndag 27 oktober 2008

Effektiv

Längesedan sist, kära 34'an. Idag har jag varit mitt trevligaste jag. Go' o glad, serverat isvatten och letat piller av brinnande livet. Fixat dosor som krånglat och blodtryckat järnet. Imorn ska jag försöka vara lika go och glad. Den där royalo bitchatchon som biter av huvuden är gömd och glömd. Ska glömma bort alla sorger och bekymmer som mitt karmakonto samlat på sig. Finanskris i all ära. Den kan inte beskyllas för detta.


Pia, du gör mig pryd! I lördags rodnade jag verkligen så blodet försvann från resten av kroppen rakt in i kinderna x 2000. upphöjt i 90. Jag hävdade förresten att alla saker kommer tillbaka till mig. Det är inte längre sant för i lördags tappade jag extranyckeln. Och förståndet. Mest förståndet. Men extranyckeln är också borta. Jag är dum i huvet. Alla gånger upphöjt i 100.

1 kommentar:

misssister sa...

Lilla dumman, jag saaaaknar dig på jobbet!!!!!