lördag 25 oktober 2008

Jag behöver en smäll på käften.

Idag behöver jag inte rouge, jag är rosa på kinderna ändå. Jag blev bitchslappad igår. Av en grabb. Jag bitchslappade tillbaka. Fast lite fegt eftersom jag fortfarande har känslomässiga problem efter att ha lappat till en drygpelle på augustibuller med knytnäve...och så var det ju den där psychobitchen i Borås som beat me to oblivion. Haha! Jag är ingen Rocky alls.

Jag och Lina hade en härlig kväll. Firade att novellsamlingen färdigställdes. NICOLE! Jag avgudar dig, you lovely workoholic you. Började med kaffe på George. Ingen höjdare alls. Men catch up och fika är ändå najs att börja en solig fredag med.

Därefter afterworkade vi på plaza. Bosse vann en övernattning i svit nämnda hotell och den lilla kalviga bartendern tyckte att jag skulle följa med !?!? Eller nej, sa jag.
Kaffedrink på Bordell-Blå. Därefter fick vi V.I.P-behandling på Arenabar. Bartendersnubben flyttade bort ett par grabbar för att vi skulle få sitta. Jag skämdes ögona ur mig.

Sedan gick vi till Tables och njöt av det vita, runda bordet. Drog dit typ 12 människor eller nåt, de flesta var för mig okända och inbitna karlakarlar som imponerade 0 gånger 0 på de flesta. Skitsamma. Jag blev bitter. Sedan spenderade jag kvällen med Tourettesmannen och två av Karlstads snyggaste brudar. Emmelie, dina goggles är sjukt heta! Avslutade med robotdans på Koriander. Jag kände mig som Björn Gustavsson på speed.

Är dock inte alls trött idag så efter vi besökt Munkfors för vårt fotojobb kanske inte lite sång, lite dans...lite...ehum...tja ja, fest är helt otänkbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag avgudar dig också. Bra workoholic själv där, gullet!