onsdag 8 oktober 2008

Finito

Nu är faktiskt vår första tidningsproduktion klar. Ettan är utskriven, sidorna linjerar och inte en enda horunge. Inga rubrik- eller bildkrockar, klatschiga och fyndiga rubriker och grymt snygga redaktionsfoton (thanks Elma!). jag är så nöjd! Imorgon är det "tryck"...och jag är sååå trött. En utdragen, dock relativt smärtfri förlossning och jag känner lite maternity blues. Har en släng av separationsångest. Är redo för nästa deadlinestress. Men inte som redaktionschef. Då kommer jag vara undersåte. En slav. Livegen. Och jag ser fram emot varje sekund. Nu ska jag ta ett glas....saft och bara njuta av skön musik innan jag kryper ner under täcket.

2 kommentarer:

misssister sa...

Vad du härjar å regerar gumsan!! Du glömmer väl inte att ta hand om dig emmellanåt?!

Maraja drar norrut den 17:e, antingen får vi hitta ett nytt datum snaaart lr så får vi roa oss bäst vi kan! :)

Systerkitty sa...

absolut my darling!