torsdag 23 oktober 2008

Ooooh Fuck Me!


Jag har nog aldrig skrattat så mycket som idag. Först urballningen på bron. Maria i sandlådan! Min borttappade mobil som återfanns i urringningen. Tuschteckningarna!

Sedan föreställningen Dörren med atleten tillika clownen Torbjörn Alström. Mycket schyssts nummer inramat av Lise-Lottes grisknorrar. Insåg förresten att jag gått till skolan i min pyjamas. Nice!

Men det bara fortsatte. Reportageresan kommer gå till Mmmaaaaaaaarockoooooooooooooooooooooooooooooooo!!! Och när Empa Show levererade rösträkningen dödde jag nästan. På riktigt.

MEN Höjdpunkten kom klockan 17.30! Özz, Soran, Måns och Björn!!! Sinnessjukt. Och även om jag måste erkänna att Snygg-Björn är rolig så överglänstes han av Özz (of course) men allra mest av den största fräschingen: Soran!!! Underfundig, lite funderar på saker men är egentligen bindgalen (halleluja för ett sådant ord). Har ont i magen. Kan förmodligen konkurrera med turtlesbruden om magrutorna om det fortsätter i den här takten.

Inga kommentarer: