lördag 18 oktober 2008

Hängkvällen

Ett klargörande. Egentligen menar jag några öl, mycket snack och the Clash med en hängkväll. Men så blev det inte...fast inte fel heller. Men inte så rätt alla gånger heller....

Bowling. Ja, Score och tillförlitliga banor är ett kapitel i sig. Skamgränsen 100 är ett mycket mycket skämmig kapitel. Jag klarade den en gång. Fy fan. Avslutade med en spärrstrike och en strike dock. Stelbent och underbar spöade givetvis Empa oss alla. Dansken grät! (eller nej, jag ljög). Elma fick ner typ två käglor på tre försök. Det säger vi Marocko och skålar för. Lill-Smôla, Sanna, hon var bra. Till mitt förtret. Så åter var jag typ sämst. K#¤-F?¤&%-H%"?a-Din Morsa. Säger jag åt det alltså. Att jag var sämst.

Några funderingar från gårdagen:
  1. - Var tog passet vägen egentligen? Hade dansken det eller har jag planterat ett eget minnesfragment? och i så fall varför?
  2. - Vem kom på den idiotiska idén med att dricka Tequila med florsocker och äpple? (okej, det var jag juh...)
  3. - Vem saknar kunskap i att hälla upp vin från bag in box och faktiskt ha mer på bänk och golv än i glaset...?
  4. - Varför kan inte Elma shaka boobsen?
  5. - Varför blev inte Anna full?
  6. - Sitter mobiltelefonerna fast i hand respektive mot öra på Sanna och Sofie? Är det för att båda heter nåt på S kanske...
  7. - Var den där Bosniska Idol-tjejen så satans snygg? jag bara slänger ut det så får ni smaka på den frågan.
  8. - Varför smakar det cigarill i min mun? Antingen slätade jag av dansken...eller så råkade jag åter igen att röka. Fjortispoäng! jag kan ju inte ens dra halsbloss. finns det nån skola jag kan gå i?
  9. - Varför envisades kalaset med att hetsa mitt drickande? Emmelie, jag kämpade. Jag drack långsamt, jag drack vatten. Men jag har gått från att ha problem med mängden till att falla för grupptrycket. De hetsade verkligen! Och jag föll för det....Jag har blivit yngre med andra ord. Jag är en fjortis. Åhhhhhh, bara att jag inte är 17 igen för det sög så äckelmycket.
  10. - Varför skulle det drickas Laobaigan? Läpparna domnar av det, you guys.
  11. Drack Danmarks representant mer än samtliga på festen? Christer tror det iallafall.
  12. Har vi lurat över Sofie till Team Marocko?
  13. Är det verkligen helt fel att applicera ögonskugga som rouge?
  14. Har jag verkligen gjort en massa frågepunkter??? NU går jag och lägger mig innan mitt dansmaraton.

För övrigt kunde Christer och jag fira att följande flaskor dracks ur: Plommonvodkan (som sänkte Mary på den där berömda kräftskivan). Tequilan. Mint Baileys. Black Sable..fast den hällde jag ut för den var uttäck utan dess like.

Inga kommentarer: