söndag 19 oktober 2008

Hail to the Queen

Vi har en ny stjärna, you guys. Fröken Deejay heter hon numer och i går gjorde hon storstilad succé på Karlstads framtid - Tables! Vad är det för ställe? Nian har strippat, blästrats, pånyttfötts och tagit på en ny skön kostym. Ni kommer älska det lika mycket som jag!

men ärligt. vilken jävla skön dag det var igår. Dansmaraton, över två timmars juckande, höftrullande och bröstpopping. Det låter lika bisarrt som det var. Jag rodnade! Men det födde en dansglädje som jag med nöje delade med mig av lite senare på kvällen...

Hockey. Darling, Empa och världens bakfullaste, aka Dansken. Ett besök hos föräldrarna Orebjörk (E - finns en adoption på kartan måntro? Jag bara slänger ut en fråga lite så där...). Middag på Tables. Följt av en excellent spelning av Emmelie. Jag har aldrig varit mer stolt. Hela stället lyftes till Motown, södern-Rock, segertåget och fan, surfin' bird. Hur gött är inte det på en skala? Fick två nya vänner, Åsa - en sköning och diggade med mig hela kvällen. Den andra vännen hette Che Guevara, kommer i flytande form and i love it! Men tro inte kvällen var slut där. Koriander. Några minuter. Men då hann jag med att kramas med Pia, skaffa en NWT-coach i Lina, hoppa runt på dansgolvet och hetsa Luleå och Lund till att bekänna vilka snuskiga slynor de egentligen är....hahahahahahahaha. Hemglass kommer aldrig vara sig likt!

Inga kommentarer: