lördag 11 oktober 2008

männen i mitt liv

Det finns tre män i mitt liv just nu, det är Christer, Johnny och Tommy. Men ärligt, låter inte det som tre övervintrade alcoladas som sett bättre tider? JO, men så är det inte!

Den första, tja det fatter ni allihoppe. Men Johnny då? Jo sörni, det är självklart Mr Cash. Man nr 1 hade letat fram en spelning från Österåkeranstalten och karln pratar svenska! hur mighty är inte det?

Sedan har vi otippade Tommy. Nu är det inte riktigt så att jag spenderat sömnlösa nätter med min fundering men många gånger har jag faktiskt undrat vad vackra flickor som Heather Locklear och Pamela Anderson ser hos en schleten pudelbock (!?!) som Mr Lee. Men efter ett kapitel i the Dirt där han ömt förklarar hur fantastisk Heather var så är jag såld, alla dar i veckan. Det var verkligen bland det finaste jag läst på mycket länge. En man som inte uppskattar att få blommor är osäker på sin egen maskulinitet. Sug på den ni!

Inga kommentarer: