tisdag 17 juli 2007

Check out Bunny Rabbit

Humör: Lättirriterad
Status: Klumpig
Lyssnar på: Solid gold - Eagles of Death Metal

Patetiska ämnen som engagerar mig totalt!

* Att den där urstygga bulgariska höjdhopperskan har åkt fast för doping.

* Att patetiska karaktärer i Days of out lives får vad de förtjänar (ex. Bo & Hope)

* Att Jonas Hessen Khemiris "Ett öga rött" blir film är fantastiskt men jag går och irriterar mig över att trailern går nu, och filmen kommer i september. As!

* Hur jag ska effektivisera matförrådet som ska med till Drammen (ska läsa, äta snabb men inte allt för onyttig mat och tjäna pengar i Norge).

* Att världens kassaste servitris jobbar på Nöjesfabrikens terrass. Hon är sååååååååå kass. Världens uslaste service inte bara en utan två gånger. Då är det inte slump. Då är det rå sopighet! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! Skulle vilja berätta för henne att vi brukar dricksa jättebra i vanliga fall.

* Att fans hellre syns än ser! Det är ett faktum, inte påstående. Så jag får väl blotta min inneboende exhibitionist jag oxå.