måndag 23 juli 2007

Kharma police


Kan det vara så att mitt dåliga Kharma som är här för att bita min stora, jobbiga ändalykt? Har pratat med Bemanningsfolket...de sa blablablablabla. Så jag får ta och ge mig ut i den mörka norska Harry-hålan Drammen kl. 22.30 på kvällen. "Det har gått bra för alla andra..." Blablablabla...lite skillnad att bli lovad lägenhet som ligger 10 min från sjukhuset och få ett som ligger 30 minuter bort MEN jag har fattat att det är fler som blivit blåsta. Jag känner att jag vill spy galla men schizofrenitanten inombords har precis växlat humör.

Så här ska jag se det hela: jag kommer lära mig jättemycket! Jag kommer att få mycket motion. Jag kommer att tjäna pengar. Dessutom förflyter 6 dagar jättefort. Det är superfint, jag kan ta med kameran och fotografer lite...Sedan kanske man till och med kommer träffa någon trevlig kollega...jaja, den norska nissen jag pratade med var jättetrevlig och hjälpsam. Alltid något.