lördag 28 juli 2007

What reeks?

Nu ær det 2 dubbelvakter kvar...30 timmars arbete. Førhoppningsvis inte en dødlig dos. Igår gick jag till den økænda och fruktade "neurologen". Precis som jag misstænkte skulle jag va på slagenheten, d.v.s. strokeavdelningen. Okej, nåt jag kænner till iaf. Och faktiskt, det var inte værre æn så før jag fick verkligen jobba med de gulligaste mænniskorna i hela Drammen, sykepleier Inger (rena rama Florence) och hjelpepleier Eva (supersøt). Så nær jag vaknade idag var jag på gott humør, solen sken in genom mitt fønster och jag tog initiativet att SLÆNGA DEN DÆR JÆVLA SOPPÅSEN SOM STÅTT INNE I TV-RUMMET OCH SOM NÅGOT jævla huvud STÆLLT UT I HALLEN SÅ DET VAR DET FØØØØØØØØØØØØØØØØØRSTA JAG KÆNDE LUKTEN AV NÆR JAG KOM UT UR MITT RUM.

lite frågor: ær det allmænt vedertaget att alla underskøterskor + 50 ska ha auberginetonat hår, typ kort eller page?

Varfør anvænder sig inte norsk sjukvård av beprøvade metoder inom førflyttningstekniken, muskelkraft i all æra men alltså hjærnans muskelstyrka regerar enligt mig!

Kan verkligen høgt blodtryck høja blodsocker??? har aldrig hørt om faktiskt. låtert som ett norgeskæmt inom sjukhusværlden.

Nær førvandlades min blogg till en kærringblogg...? Aoutch..kunskapen ær som att rycka av ett plåster - varje gång! Skjut mig!