fredag 20 juli 2007

Trying to recall

Alltså när vi talar om patetiskt. Jag har en rad andra patetiska drag som kan avslöjas när jag ändå är ute och kryper till korset så här klockan tre på natten i en dvala av någon slags sinnesförvirring.

- Jag tror att jag är dansguden no 1 efter några glas. Det är som om de mest pinsamma kottarna i So you think you can dance skulle se tiptop ut. herregud!

- Jag djupdök åter i glitterburken. Jag borde bli avstängd av nån Mighty holyness of glam and glitter...eller nåt sånt. Överkonsumtionen var iaf ett tragiskt faktum, bevisen satt i ögonvrån, urringning och hela kudden imorse. Inte ens en blind CSI-medarbetare skulle missa det. Tragiskt! det är som om jag har ett depp-mode, ett crazy-mode (som tillämpas på jobbet) och så har vi Peacock-mode - en rejäl exhibitionist som ska synas och höras till varje pris.

- All alkohol. Varför? Jag kan verkligen inte dansa nykter...men jag kan ju uppenbarligen inte dansa full heller så det är ju fuckin' worthless! Det finns inget mellanting i min värld.