onsdag 11 juli 2007

Well I think I'm gonna buy me a brand new shade of man

Status: Trött och stel.
Humör: Panikslagen
Lyssnar på: Scissor sisters

Jag blir ibland panikslagen utan anledning. Precis som nyss. Jag vaknade efter ett nattpass (ooooohhh, jag var otrevlig mot Little miss Menlös, kanske är karma?). Hade panik ifall jag sovit bort dagen. Nu är det bättre för jag SURFAR bort dagen. Men emellan paniken hade jag en dance-moment för jag läste om en Voguebal på "bogjavlarsidan". Det lät så fab!!!! Stefan, wanna go? Du är den enda förutom Miss Mille som vill och kan dansa loss stereo total! Tisdag 31 juli. på Debaser....

Jag har fått värsta tjockisnojan. Så där som jag alltid får. Så nu kommer jag ha ångest i en timme innan jag kan gå lös på leverpastejen i kylskåpet. Jag har freakishly äckliga matvanor. Nåja. Om jag dansar i en timme kanske nojan stillar sig. I love pastej.