fredag 20 juli 2007

Tantvarning

Usch! Jag har gått och blivit en surkärring. Det är knäckande. Jag som anser mig va både charmerande tokig och allmänt glad. Är kanske en täckmantel från mitt sura jag så jag inte ska självmörda mig....??? Någon som förstod? snälla, meddela mig.

Vi ska åka till stugan i helgen. Känns vuxet. Vet inte om det är särskilt vuxet. Det blir iaf. intressant. Vad ska man packa? Ska vi fiska? Ska vi plocka kantareller? Blir det badväder...frågorna hopar sig som knott runt mig förvirrade huvud. Och jag ogillar mer och mer min andra Arbetsgivare, icke namngiven...kuksugare är vad de är. Försöker verkligen snika undan från utbetalningar men gör det det så kommer jag MIA på tisdag. Ha! Förresten, jag tror inte jag är passande för att ta hand om rökmuppar på en lungavdelning. Seriöst. Jag har kass människosyn.