torsdag 5 juni 2008

Eat, shoot, leaves

Jag fick en känsla av kontroll när jag satt där igår, efter ca: 82 minuters tragglande, frågor om den svenska regeringen och huvuddragen i Palestina-Israel frågan (say what). Visserligen misshandlade jag två texter och krystade fram något som jag knappast var stolt över MEN jag fick fram något. Alla tre uppgifterna lösta som på ett under. Och den bästa känslan var de sista minutrarna då jag insåg varför jag var ämmad att göra detta, jag lovar - det rök om tangenterna. Jag fick en kick helt enkelt. Och då måste ju saker vara rätt.

Tack för peppen alla darlings. Ni är så guld att inte ens jag finner ord :)
Nu håller vi fingrarna korsade och hoppas, på måndag eller tisdag vet vi. Fram tills dess ska jag inte vara ett nervöst vrak. Jag ska underhålla mig själv och alla andra i det härligaste firandet av att sommaren är här!!! Ses i dimman!

2 kommentarer:

Ingridpling sa...

Hmm, känns som jag missat ngt stort här tjejjen??? Vad e d du har gjort, ska du byte karriär eller what???? PÖSS!!!
Fressten, vi kommer nog inte imôra, jag behöver sova en bra stund ja, har vart sååå schleeten dessa dagarna och ångrar vi oss har vi dein number! Klemmis

Systerkitty sa...

Tja, vi får se om det blir en helt ny karriär eller om det blir same same...! Tell you more när vi ses. hoppas ni ändrar er, vi håller på hela dagen.