fredag 13 juni 2008

Projekt Punkrock för fan

Jag ska lägga min energi åt två håll; mot Jakobsbergsskogen, ska iväg och Phoebe-springa. Det gör jag bäst.

Sedan värmer jag för West Coast Riot. Ska bli kul att få ett hörn av -94 med de som faktiskt hade en av många storhetstider (!?!) :) Bia och Christer tänker ju jag på nu...
För alla som inte är från Sunne, 94 och ---> ,ja, då var lilla byn en kokande punkgryta. Straight Edgerörelsen var hur stor som helst och till och med småflickor som jag smög mig till fritidsgården för att se lokalbanden röja runt och för att spana på den lokale Dennis Lyxzénkopian, vem det nu var...På Logen hölls spelningar med Millencollin, No fun at all, Refused, Earth Crisis Potlatch...med flera. Det målades kryss på händerna, kött var MORD, alla köpte band-tees och den härliga företeelsen circle pit var en höjdpunkt på varje spelning. Herregud.

Det kommer bli så himla kul. Sitter och lyssnar på knasiga NOFX, two heebs and a bean. Känns som jag åter sitter i uppehållsrummet eller hemma på Håkans altan. Det här kommer bli royale!

Inga kommentarer: