måndag 9 juni 2008

Kär

Reagerade ni på valet av inläggsrubrik? Kanske inte var så märkligt, jag är ju inte en kvinnan med stora romantiska preferenser...

Igår gjorde mitt musikhjärta spastiska volter på grund av Spelmannen i taket. I vanliga fall heter han såklart Andreas Kleerup men igår hängde han i takbjälkarna likt en okynnig borttappad Peter Pan-figur. Oh, please call me Wendy!!!

Min blogghjärna har förälskat sig på annat håll. jag är faktiskt jättekär. I en annan blogg. Den är helt enkelt vackrare än andra bloggar och mer innehållsrik. Vore jag missunnsam skulle jag avundas men just nu känner jag bara beundran. Det är som världens mest underbara karamell men den tänker jag behålla för mig själv... Så bara jag kan förlora mig i den för några ögonblick

Vart är detta på väg egentligen? Vad händer imorgon måntro?

Inga kommentarer: