onsdag 4 juni 2008

Liten och inte så tuff

Jag vet att vi alla får äta upp våra tillkortakommanden. Jag är ganska kaxig emellanåt. Och gapig. Kaxig och gapig. Inte två särskilt smickrande egenskaper. Hoppas ni älskar mig ändå ;)

Iallafall så har jag varit på toa typ 30 gånger redan. Min näsa rinner och jag har inte gjort färdigt min texter ännu. Insåg precis att jag och photoshop verkligen inte är vänner. Nu får vi bara hoppas att jag håller mig på vägen. Att inte kära lilla Armidala beslutar sig för att korka ihop just idag. Det vore katastrof.

Ett sidospår: igårkväll på väg från jobbet fick jag ett telefonsamtal från en Darling som var litet på kanelen och som precis beställt lite kvällsmat. Lite kan ju diskuteras för han hade beställt en jävla familje-kebabpizza. Jag fick hämta. Pizzagubben tittade på mig där jag stod, schleten och trött och allergisk. Han log lite och frågade försiktigt om jag var hungrig. Så nu är jag officiellt Kvarnbergets största fetto. Tack för det.

1 kommentar:

misssister sa...

Haha Ni är allt en rolig liten familj ni...

Och du, gapig och kaxig, det är just därför vi älskar dig! :)