måndag 16 juni 2008

The Sound of Settling

I will quiz you!!! Checka bilden, gissa rätt svar, skriv i kommentarsrutan.

Inför Davids fest 14 juni skulle vardagsrummet fixas, vilken dag målades grunden? (då kvarstod två lager färg + fondväggstapet + städning) a) tre veckor innan b) en dag innan c) fem dagar innan


Bilden föreställer: a) Farbror och Brorson b) Far och son c) Två bröder


Varför ser jag så här glåmig och olycklig ut? a) Har börjat på Clowncollege trots fobi mot clowner b) leker Kiss-supporter c) Har ett snorfrätt ansikte och har badat i Idominsalva

Jag är mycket glad därför att: a) Jag är bjuden på återträff 11 år efter nian b) Jag är bjuden på 30+30+30-fest i Gula Villan c) Ovärdiga tilltag som att springa börjar locka

2 kommentarer:

misssister sa...

På A svarar C på B svarar jag A på C svarar jag A på D svarar jag C

Vad vinner jag?? :)

Systerkitty sa...

Nope. du vinner int!