torsdag 12 juni 2008

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel...

LEV MED DET!
Markus Krunegård sitter på en sanning. Jag gillar inte att exponera mina sämsta sidor men ändå verkar jag hålla på med någon slags enmansturné med föreställning varje dag, kanske till och med bjuder på matiné om det vill sig. Aaaaaaaarghhhhhhh! Är det inte typiskt? Men jag vill inte va nån suris-loser! Antingen joinar jag Lina i Bitch 2008 eller så är det dags att skärpa till sig. Jag tror jag väljer Lina. Jag har kommit på så god väg nu, det är inte ett vinnande koncept. Jag kanske ska bli sjukhusvärldens Gordon Ramsey. Fast fan, han finns ju, ...dr House. Shit!
Jag behöver med andra ord en riktning. om man har negativ energi innebär det ju att man HAR energi. Två saker måste ske: den ska omvandlas till positiv och så ska den riktas mot ett håll. inte fara iväg åt höger och vänster. Ett projekt med andra ord. Men okej då.

Inga kommentarer: