onsdag 7 oktober 2009

Am i Wry? No

Jag blev sjuk. Tydligen så är det vad som händer när ett års synder ska lämna kroppen. När man läste det finstilta med Detox stod det att huvudvärk, trötthet och influensaliknande symtom kan uppkomma. Jädra pungsvett vad illa. Men det är bara att hänga i så jag dricker min egenkomponerad detoxdryck och försöker inbilla mig att jag kommer att bli frisk inom en kvart. Men let's face it. Det händer inte. Så det är väl bara att ladda med böcker och att försöka motstå the urge att tröstäta sig till friskhet. Dagens kompisar är Mew, som måste vara världens mest underskattade band.



Drinken: "This ain't Svinis"
Tre cm ingefära
Sju cm kanelstång
En tsk lönnsirap
En tjock skiva citron
Två dl hett vatten
= låt dra i tio minuter. Häll ut i slasken. Häll upp en trea whiskey. Avnjut.

Inga kommentarer: