onsdag 28 oktober 2009

Men dejting, vafaaaan.

Fråga Olle-dokumentären. Där "flashiga", "käcka" killar lär loserboysen ragga rätt. Uuuj uuuj.
Jag och mitt besök, kära Nic, vred oss av pin-plågor.

Loserboysen betalade säkert flera tusen för deras outtömliga visdom men jag kan ge den alldeles gratis.
1) Cheeeeeeeeeeeeezy pick up lines. Try less, get more. Så är det.
2) Kläm inte in er emellan väninnorna. Vi står tätt av en anledning och om du vill vara fyllningen mellan vår kompis-sandwich förvandlar du dig till en persona non grata på nolltid.
3) Peacocking. Nä, för fan, vi kommer bara skratta om ni klär ut er. Halloween är en gång om året, resterande 364 dagar kan ni klä upp er istället.
4) Ta inte på oss. Inget kladdande eller hålla handen. Förihelvete. Ni kommer märka när det är tillåtet att toucha.
5) Respektfull, ärlig och fräsch. Det kommer man jävligt långt med. Ni behöver inte va nåt jädra dejtingtipsarfån som är energifyllda och juckar intensivt mot ens ben. Är du intresserad. Visa det. Respekterar du mig som människa? Visa det. Vill du bara gå hem och ligga. Jamen, visa det då. Det är faktiskt så enkelt. Sedan kanske inte det garanterar f**k close men vad som är fint för mig är kanske vardag för dig, och vice versa.

PS. 10 000-kronorsfrågan är ju nu givetvis varför ett sådant geni som jag är singel. Och det frågar även jag mig. Ni kanske ska anlita de där käcka snubbarna ändå...

2 kommentarer:

Lina sa...

ÄNTLIGEN har du hamnat rätt i tv-tablån och sett Fråga Olle-dokumentären! Såg också igår...och vred mig i plågor. Det är sanslöst. Men så kom jag att tänka på: tänk om någon raggat upp en sådär redan utan att man förstått? Neil Strauss, Spelet och allt det där. Usch.

Systerkitty sa...

Jag veeet. Überjävlish! Jag vet att jag går på dissen ganska ofta faktiskt. De som behandlar en som skit faller man ju ofta för...konstigt nog.