tisdag 6 oktober 2009

the Truth is Fucked

Ätstörd. Vilket underbart ord. Jag läser en svensk version av Djävulen bär Prada, en sån där namedropping branding we are the shit-kind of bok som bara föder författarens ego och gör läsaren miserabel. Men skitsamma. Jag är en surfitta på grund av Detoxen. Drack en Virgin Mary till frukost. Rusade till affären för att köpa Worchestershiresås, seriöst värre. Och nu sitter jag här och har saltdille så det förslår. Det här kommer att sluta med att jag äter smör med sked. Och dricker grädde direkt ur paketet. Frukost kommer bestå av kladdkaka och lunchen av piroger och till middag, tja varför inte lite biff med soyasås. Extrasaltat!

Oooooh, fick en egoboost utan dess like idag. Det visade sig att 70 pers signat sig på avskedsfesten för moi. Det är ju alldeles härligt att så många vill vinka av 34:ans lilla darling tänkte jag lite lagom malligt...tills jag insåg att större delen av församlingen faktiskt är på plats för att säga adjöken till chefen som ju också slutar...och Annika och Anne-Marie och några av de andra inventarierna. Fan, men det var kul så länge jag inbillade mig att jag var älskad.

2 kommentarer:

misssister sa...

Du ÄR älskad min söta! :)

Systerkitty sa...

Det tvivlar jag INTE på. Och jag ÄLSKAR dig, min fina vän.