tisdag 27 oktober 2009

Fan vad det ljugs.


Det finns jävligt många lögnare i detta avlånga land. Jag var en av dem. Jag hävdade ju förr att det var "roligt" att utöva fysisk aktivitet. Men nej, det är inte "kul" och "gött" egentligen. Det är inte det minsta skönt, det är bara plågsamt. Men också ett nödvändigt ont för att inte förvandlas till Mårten Gås. Och ingen vill ju se ut som en övergödd, storrumpad fågel med fettlever. Den där känslan som infinner sig efteråt är enbart ett stillat dåligt samvete samt en sträckt skinkmuskel och två övertrötta vader. Men att påstå att det är "skönt" är ju lika mycket lögn som att säga att storleken inte har betydelse. Nu kommer jag utestänga mig från den mikrochans till dejter som finns kvar på den här planeten men jag är faktiskt så lat att jag till och med tröttnar på att..ligga...Med det sagt har ni nog vid det här laget även listat ut att jag inte bara är lat utan även tråkig. Någon skulle säkerligen klassificera mig som ett dåligt kap. Vilket nog inte är en helt inkorrekt iakttagelse det heller....

Inga kommentarer: