torsdag 15 oktober 2009

She don't wanna man

She just wanna dance. - Asher Roth. Mycket bra.

Jag gör segerdansen här! I går gjorde "Ojämna Odds" debut på Quizzen på Woolpack. And succé that is för vi vann. Rookies-gänget bestod av Moi, Elisabeth, Kent, Brandt, Odd och så gjorde Ann från sjukan ett inhopp. Wooohooooo! Jag och Elisabeth tog en extra segeröl på Arena bar som hade premiär för Rockkväll.

Fick influensasprutan idag. Eftersom jag är så sjukt lagd att jag hellre plågar andra än blir plågad var jag smått förfärad innan. Men då attityd är något som jag också håller högt försökte jag att play it cooooool. Jag var cooool ända tills utanför sjukan då jag började bli yr. Tänkte att fan va pinsamt om jag svimmar av nånstans efter Hööksgatan. När jag kom hem insåg jag dock att jag riktat falska anklagelser eftersom bristen på matintag var orsaken till yrseln. Inte sprutan alltså. Så nu väntar jag mig borst och knorr inom en snar framtid. Oink Oink på er.

Inga kommentarer: