söndag 18 oktober 2009

Flaming Marvellous


Hamnade mitt i nån slags dubbeldejt på Pace igår. Förlåt Lina för att jag kraschade spektaklet!
Magnus Carlson spelade skivor på Båten igår. Svängde som satan.
Arena bar för efterspelningsöl och efterfeststyrning.
Efterfesten bestod i att gå upp till bastun på Grands och gå ner tillbaka. Hur sorgligt är inte det?
Fast det sorgligaste var kanske hur jag diktat ihop, alltså totalt fabulerat, hejvilt gått lös...jag kan knappt skriva detta. Det är en sorgens dag. Jag ska bära svart i två veckor. Mannen. Där jag fått för mig att det finns vibbar...det är INTE vibbar. Han är bara allmänt trevlig, eller kanske medlidsam, den jäveln. För han är definitivt not into me. Han är inte into girls at all. Go figure.

1 kommentar:

misssister sa...

Vad i hela friden?? Är han fikus den jäkeln? Typiskt!