måndag 5 oktober 2009

Oh my gosh!

Ingen dag är väl egentligen den mest passande för att börja den omöjliga vandringen mot att bli en mager skrika. Men det är idag det händer! Ska damma av lite recept på algdrinkar och dietsoppor också. För att tröttna lite lite snabbare än vanligt. Inspirerad av Katarina ska jag försöka gå ut och ha det trivsamt utan kopiösa mängder alkohol också. Nu satte några av er i halsen, hoppas det finns människor runt om er som kan utföra Heimlich....Men iallafall, jag har ett förslag: Ska vi förvandla det här till en hälsoblogg eller nåt? Med uppdateringar om vikt och det dagliga intaget? Det kanske gör det hela roligare när jag misslyckas eftersom skadeglädje....ja ni vet. Nä, nu skojade faktiskt jag. Jag ger mig själv en klapp på axeln. Kanske förstör jag allt med en tur till Dan's, det finns godis 200 steg härifrån och det är farligt. Vi kanske borde utse någon till min teamleader. En peppgeneral som kan övertala en att avstå från det där hela paketet Ben & Jerrys eller tre påsar Bernaisechips på raken. Fan. Hur svårt kan det vara? Nu jääääääääävlar. (Fasen, jag börjar bli hungrig. Och sjukt sugen på potatis....det var väl jämt dret).

2 kommentarer:

misssister sa...

Jag vill åsså va med! Slår vad om att jag har sjuuukt mycket sämre karaktär än dig!!!

Systerkitty sa...

Den dåliga karaktären har redan slagit till. Nu ska jag till Konsum och handla allt onyttigt och lite till. Med snoren hängandes från min fladdrande näsvinge. :)