fredag 16 oktober 2009

Youth, Speed, Trouble, Cigarettes

Ännu en natt på gamla kära 34:an, en patient i rymmartagen, en jävla massa pissande...svikt, dissekerande aa, frekvens 27 och det är alla varianter. Men jag dansar jag. Emellanåt. Min playlist är det mest dansanta man kan önska sig.

Om ni lyssnar på min lilla lista kommer ett gött rus infinna sig och ni kommer bara vilja flyta iväg i nån slags perverst trevlig dansdimma. Och då står jag där, redo som det ultimata sällskapet i natten. Så vad säger ni, honeys? Blå, Båten, Koriander på lördag?
All time high
She's the one - Caribo
Taste like a hurricane - Cavedoll
Youth speed trouble cigarettes - Cassius
On the dancefloor - David Guetta feat Will i am´+ Apl
Let's make out - Does it offend you, yeah?
I get around - Dragonettes
Salut! France - Errors
Flaming Marvellous - Jay Robinson (Nicky/Rudes Etudes)
Lose you - Peaches (Brodinsky/Yusek)
C'mon baby - Tricky
The boys were right - the Faint (Boys noice vs D.I.M)
Shove it - Santogold (Spank rock)

Inga kommentarer: